Skip Navigation

Válasszon nyelvet

MOOG-FELFÜGGESZTŐKAR BEÁLLÍTÁSA

A xenonlámpákkal felszerelt FORD Focus II, C-Max és a VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50 járművekhez (VV-WP-3640 / VV-WP-3645 / VV-WP-4871 / VV-WP-4872)

      

 

A xenonlámpák erős és tiszta fényt adnak, amellyel sokkal jobban látható az út. A xenonlámpák magasságának beállítása nagyon fontos, hogy ne vakítsák el a szemben haladó vezetőket. A mechanikus felfüggesztéssel rendelkező járművek magassága az utastér terhelésétől függően változik. Ez egy felfelé irányuló fénysugarat eredményezhet, amely elvakítja a szembehaladókat.

A magasságérzékelőtől kapott információk alapján a fényszórók fel-le tudnak mozogni, hogy mindig az úttestre irányuljon a fényük.

Mikor kell kicserélni a felfüggesztőkart?

Az autója felfüggesztőkarjával különböző problémák fordulhatnak elő. Íme a hibás lengőkarok 3 jele:

  1. Sérült gömbcsukló
  2. Az autó irányítása nehezebbé válik a sérült, megereszkedett felfüggesztés-alkatrészek miatt
  3. Kopott lengőkarperselyek

Az olyan autókhoz, amelyek fényszórói le-fel mozognak, a MOOG megalkotta az M6 vakszegecset, amely a következő keresztlengőkarok mellé jár (VV-WP-3640 / VV-WP-3645 / VV-WP-4871 / VV-WP-4872). 
Így ha xenonfényszórók vannak csatlakoztatva, a magasságérzékelő anélkül szerelhető fel a keresztlengőkarra, hogy további alkatrészeket kellene venni.  

MOOG-felfüggesztőkar cseréje, amikor xenonlámpák vannak felszerelve

Ha az autó felfüggesztésével kapcsolatos problémákba ütközik, így háríthatja el őket:

  1. Csavarjon egy anyát a vakszegecsbe
  2. A szegecset helyezze a keresztlengőkar előre kifúrt nyílásába
  3. Húzza meg az anyát, hogy a helyére rögzítse a szegecset
  4. Távolítsa el az anyát a szegecsről, és kész is van

A fenti járművek bizonyos modelljeire automatikus szintbeállítású xenonlámpák vannak felszerelve. Ugyanazok a keresztlengőkarok használhatók, bár a fényszórók magasságának beállításhoz szükséges rendszeradatok a karhoz csatlakozó érzékelőből érkeznek. Az eredeti és a MOOG-keresztlengőkarok rendelkeznek az elhelyezést segítő furattal, de nem rendelkeznek az érzékelőnek a karra való rögzítéséhez szükséges M6 menetes szegeccsel.

Az M6 vakszegecsnek köszönhetően már nem kell további alkatrészeket vásárolni a felszereléshez.

PDF LETÖLTÉSE